de2visekvinnorna

Alla inlägg under augusti 2010

Av Ulla-Märta Märtsson - 28 augusti 2010 15:07

ÄR DET SÅ JÄVLA SVÅRT ATT KOMMENTERA, som om det var menat från gud. vilka tror ni vinner valet. jag tror det jag tror, vilket innebär att du tror det du tror . looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooosers. IN YA FACE BITCHES.  såg förresten blondinbella och kissie igår i stockholm när jag var på en ltien mini tripp dit med Ullan. Kan ni tänka er DEM TVÅ. det typ satt på någoy jävla cafe' och blev intervjuade av en reporter. trodde fan någno skulle dö utav att den andre sköt nån. 

Av Ulla-Märta Märtsson - 23 augusti 2010 19:32

Gud det bara vääääääääääärker. varför är vi kvinnor för. Lårmuskelnd rar verklige ihops sig.

ska det vara så jävla helvetes svårt att kommentera på våran jävla helvetes fucking blogg. dra åt helvete. med allt. jobb för den delen också. hoppas ingen anmäler mig för det här inlägget.


jag ahr förresten färgat håret rött . blev jättrebra   

Av Ulla-Märta Märtsson - 22 augusti 2010 19:27

alltås rösta på de rödgröna. Varför vill ni ha sänkt skatt för som moderaterna? Då får mna bara in mindre pengar och hur logiskt låter det att man ska då ge sjukvården och skolan mer pengar. Vilket moderaterna har gått ut och sagt att de vill satsa åp.


Tro icke på statisikt. Följ ditt hjärta.  VA INTE SÅ JÄVLA SJÄLVISK. Typ alla jag träffar de säger att de ska rästa så att de gynanr en själv. VILEKT SAMHÄLLE VILL VI MÄNNISKOR LEVA ? den frågan tycker jag att du ska ställa till dig själv.


Rösta nu rätt... hm jag menar rött

Av Ulla-Märta Märtsson - 18 augusti 2010 12:24

Idag blir jag (märtan) 67 år. Hiphiphurra.

Varför ska man tro att människor bryr sig om hur man ser ut. herregud det är ju människor. Dö istället

Av Ulla-Märta Märtsson - 11 augusti 2010 23:10

ja ni såg själva rubriken. Tänk hur olika vi människor är. Ändå så är vi uppbyggda på samma sätt.. det bror på hur långt man tar det.. som hormoner.. hehe


och att vi har två olika kön.. tjej..kille.

Men personlighet. sjukt hur alla är olika. Det finns ingen i världne som ser ut eller är som mig. Visst man kan vara lika men man är en egen individ...

Pössssssssssssssssss.

Lottis-pottis vi drar iväg snart....... ta med dig pengar.- eheeh huuuuuuuuuuuuusvagn


//ullor och märtor

Av Ulla-Märta Märtsson - 11 augusti 2010 11:51

Va fan är problemet? hehe. har tänkt på en sak.


varför kan människor inte bara älska varandra och lyssna på varandra . Som kristna. typ.

Nej då, vi ska göra livet så komplicerat. snakca skit. elelr typ vilka vänner man har. Och som morot på det så ingår det att man ska skaka hand med folk man inte känner. VARFÖR SKA MAN I HELVETE GÖRA DET? man får ju bara äckliga baciller på sig. och blir sjuk. Men om man inte skakar hand är man otrevlig. PÅ VILKET SÄTT

  det är väll nån gubbe i bibel som har bestämt det... typ abrahem, ibrael eller va fan har heter.


// Märtan hälsar, Ullan kommer. Vi går

Av Ulla-Märta Märtsson - 9 augusti 2010 12:39

Tjoflöt! Vad görs det i livet då? Dagarna rullar på... Just nu så njuter jag bara av livet fridfullt och skönt.

Det känns som att jag inte har så mycket att skriva om.

MEN på ullared så ska jag gå med alla andra jävla kärringar och farbröder. Hääääääääääääär kommer viiii

Presentation

Ullan och Märtan har anlänt till Bloggplatsen. Här stannar vi och här förblir vi i evigheters evigthet. För ni jeppar där ute som inte försår vårat inhåll som kan jag meddela att ni icke är ensama om det. Vi skriver om ALLT.Kommentarertar aldrig skada

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards