de2visekvinnorna

Alla inlägg under november 2010

Av Ulla-Märta Märtsson - 27 november 2010 12:53

nej nu tror jag tamme fan i mig att Sj har gått över styr. tågjävlar hit och dit.

men min hemmagjorda tryckta äppelmooos gjorde susen.


thats my dooog, yes it iisss yeees it iis

tha'   

Av Ulla-Märta Märtsson - 6 november 2010 15:54

har ni någonin vart med om att ni måste göra saker för att visa sin uppskattning till andra, alltås göra saker som ni egentlgien inte vill göra. det ska jag göra nu. med en falsk leende . hejdå

Av Ulla-Märta Märtsson - 5 november 2010 22:26

rutiner... sömn är bra,


är ni sånna som väntar med att gå på toa för att ni är lata?

när du går på stan och  ser nån med sktisnyggt hår och ni haatr erat själv fast när ni ser någon emd ett fågelbo kan ni skratta er lyckliga?


är rädd för död? are you? ullan och märtan tycker det ska bli intressant , det så.


jag vill fira jul med strömming och lingonsylt. men det får bli den jävla tradiitonsjävels som får bestämma.

Det tta HAATR JAG MED SVESNKAR. VI VILL INTE FÖRNYA OSS OCH BRYTA TRADITIONEN

agda 70 år: neeeeeej varför det? nu ska vi sitta hemma och  myyysa framför långben och kalleanka. Men fuck yuo! 

Som sagt älskar tv5 i ett nöt skal


PENSIONÄRSJÄVLAR.oop, var jag FUUUL i mun nu eller? dra med trisslostten , hotmailen skickade en padda via batteriet

Av Ulla-Märta Märtsson - 5 november 2010 22:22

rutiner... sömn är bra,


är ni sånna som väntar med att gå på toa för att ni är lata?

när du går på stan och  ser nån med sktisnyggt hår och ni haatr erat själv fast när ni ser någon emd ett fågelbo kan ni skratta er lyckliga?


är rädd för död? are you? ullan och märtan tycker det ska bli intressant , det så.


jag vill fira jul med strömming och lingonsylt. men det får bli den jävla tradiitonsjävels som får bestämma.

Det tta HAATR JAG MED SVESNKAR. VI VILL INTE FÖRNYA OSS OCH BRYTA TRADITIONEN

agda 70 år: neeeeeej varför det? nu ska vi sitta hemma och  myyysa framför långben och kalleanka. Men fuck yuo! 

Som sagt älskar tv5 i ett nöt skal


PENSIONÄRSJÄVLAR.oop, var jas FUUUL i mun nu eller? dra med trisslostten , hotmailen skickade en padda via batteriet

Av Ulla-Märta Märtsson - 1 november 2010 14:42

vi älskar disneychannel och jonas brother.

Presentation

Ullan och Märtan har anlänt till Bloggplatsen. Här stannar vi och här förblir vi i evigheters evigthet. För ni jeppar där ute som inte försår vårat inhåll som kan jag meddela att ni icke är ensama om det. Vi skriver om ALLT.Kommentarertar aldrig skada

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards