de2visekvinnorna

Alla inlägg under oktober 2010

Av Ulla-Märta Märtsson - 22 oktober 2010 15:03

visst känns det skönt när man har åstaakommit någon bra i livet. inte bara för en själv utav för andra. Fast vi svenskarr är så självsiska och tänkar bara på osssjälva. vi vill att det ska gå dåligt för andra och att man då ska tycka synd om dem. Alltås jag vet att ni sitter och håller med?

Man ska alltid visa att man e bäst, fast Ullan och Märtan är bästsitar och är bäst

Av Ulla-Märta Märtsson - 14 oktober 2010 22:07

Hej jag är muslim :) en liten krummelin.

Jag äter macka med hjortsornsmör  och svänger på rumpan när han för, när jag kollar husen hittar jag musen, i alla hörner finns inga löner, Men idag är det min dag och  den är knuten min friend gillar ägg men hon är gluten!

Vad tycks om min rapp


har ni tänkt .. what if.

Om man säger: Har du slips på dig idag? ( alltås typ förvånad för man kanske inte brukar ha det

personen: NEHE. Du måste vara helt interliigens att du borde få nobelpriset för www.smarthjärna.se Din  jävla diidot det är klart jag har slips på mig! vad fan fråga

du för när du ser att jag har slips

Av Ulla-Märta Märtsson - 9 oktober 2010 23:25

Va fan ska livet va så tråkigt för? kan vi inte ge varandra mer komplimanger så vi har något att elva för? lever vi? vad händer emd kroppen när vi dör? jag tror att när temepratuern sjunker lämnar själen jorden ochr resten har bara Gud med att göra. det vill säga om man tror på henne. fÖR DET MÅSTE JU VARA EN TJEJ. NÅN jävla jämställdighets måtta i detta jordiska universum måste det vara.

Sving:)

Presentation

Ullan och Märtan har anlänt till Bloggplatsen. Här stannar vi och här förblir vi i evigheters evigthet. För ni jeppar där ute som inte försår vårat inhåll som kan jag meddela att ni icke är ensama om det. Vi skriver om ALLT.Kommentarertar aldrig skada

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards