de2visekvinnorna

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Ulla-Märta Märtsson - 10 april 2011 17:29

ojjojo, trodde inte tidne hade gått så här fort. nu ska jag uppdatera varje dag. om mitt liv. haha. senast jag skrev var det ju snöstorm i januari. nu har första blåsippan knoppat. annars har jag varit på spa med märtan och vi tog en god kaffelatte med en vindruva. jag ska be märtan klicka in här oftare.

men vad har hänt?


jo håken juholt har ju fått en fin post.

el priserna har varit höga( inte fulla alltså)

Sj tycker det är fel på resänärerna då vi tycker att tågen är försenade( är dem inte det)

människor i olyckor har dödats. 

Kaddafi - vette tusen

Brownie- tanied


Så nu vill ajg att ni klickar in varje dag för jag ska uppdatera varje dag.

Presentation

Ullan och Märtan har anlänt till Bloggplatsen. Här stannar vi och här förblir vi i evigheters evigthet. För ni jeppar där ute som inte försår vårat inhåll som kan jag meddela att ni icke är ensama om det. Vi skriver om ALLT.Kommentarertar aldrig skada

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards